No 7000.- versus 45000.- kannustab ikka natuke rohkem liigutama küll ehk siis ise leiutama, kuigi leiutamisest antud juhul oli asi kaugel, pigem oli see tehase originaali kopeerimine. Nagu ma enne ütlesin siis selle 7000.- sees oli materjal, lõikus, aukude puurimine, keevitus, värvimine. Tõsi, silindrid olid tal endal olemas - kahveltõstuki noole kallutamise silindrid. Lisakuludena ilmselt jäi tal arvestamata kulutatud aeg ja maha sõidetud kütus.
Olles originaalist teinud sablonid käis vana enne paaris laseris, kust saadeti ta pikalt (kiire, kiire, kiire), kuid ühest kohast anti soovitus kuhu minna. Näpil on üks firma kus on 2 laserpinki, millest 1 enamasti seisab, kohapeal tehti sablonist masinale arusaadav joonis ja lõigati tükid välja - KOHE! Siis käis Palmses puurimas kinnituse auke, kodus paunktis asja kokku ja läks Palmse tagasi, kus siis lasti traadiga keevitusega (MIG) tükid kokku, uskuge mind, enne laguneb see CASE ära kui need keevisõmblused järgi annavad. No ja värvimine, seda ma ei tea, kus see aset leidis, sest sellest juttu ei olnud.
Ühesõnaga see kokku hoitud 38000.- läks antud juhtumi puhul asja ette. Siinkohal külaseplus tõesti ei tasu ennast ära, sest selliseid asju ei ole mõtet elektroodiga kokku sussitada. Kes saab aru see saab, kes ei see on selle oma teha ja eks lollidelt tulebki raha ära võtta, et need sellega lollusi ei hakkaks tegema. Muidugi peab mainima, et Palmse omad on nii öelda omaküla poisid, ehk siis tutvused olemas. Laserlõikuse teenindus on lihtsalt tasemel.
Viited:
Lõikus -
http://www.ferrocut.ee/Puurimine ja keevitus (võibolla ka värvimine) -
http://www.palms.ee/ või
http://www.palmsetrailer.eu/Kõik see jutt on õige, ma ei tulegi ütlema, et ise ei ole mõtet teha, lihtsalt jääb enamikul inimestest see mugavuse ja peealehakkamise taha. Olen ise näinud kolme ise tehtud esirippu ja ühte ise tehtud frontaallaadurit, millest vast üks esiripp ei äratanud erilist usaldust. Ülejäänud nägid täitsa kobedad välja ja tulid oma ülesannetega kenasti ka toime.
Küsiks veel lihtsalt huvi pärast, kas tolle Casega ise ehitaja puhul räägime mehest kelle juurde jõudmiseks tuleb maanteelt ära keerata Metsiku busspeatuse lähedalt? Küsimus on meelega nii hägune, et mitte otseselt kellegi nimesid välja hõisata.