Pikemat aega mootor töötas suht normaalselt, vaid parempoolse klapikambrikaanes asuvast tuulutustorust tuli valget suitsu. Tuli ja noh.. tuli. Mingil ajal mootori esiotsa õlilekke tõttu pandi masin mõneks ajaks seisma ja tasakesi nokitseti lekke kallal. Sai see asi (võlli esiotsa tihend) vahetatud ja siis käima pandud. Mootor töötas ca 1 minut või ehk paar ja siis hakkas "surema". Tunne oli, nagu oleks keegi väntvõlli otsast kinni võtnud ja kinni pitsitanud.. Korstnast tuli aina paksemat tumedat suitsu,
nagu ikka, kui mootorile koormus taha tuleb. Mootor suri välja
. Oli idee, et õhufilter on umbes ja see sai eemaldatud. Pärast teistkordset proovimist ca veerand tunni pärast kordus sama keiss, pärast mida on võll nii kinni, et käivitusmootor seda enam ringi pöörata ei jõua
. Ise arvan, et midagi on lahti õlitusega, kuigi käivitades tuli õlisurve üles küll... Et tõmbas saaled kinni? Kõik ideed on teretulnud.