Tänane kuupäev Teisipäev Mai 14, 2024 10:25 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 27, 2009 9:04 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 23, 2008 11:16 pm
Postitusi: 716
Asukoht: Pärnumaal
jah see on kh üks moodus mis moodi neid lõhkuda.. ei pumpa korralikult täis


Viimati muutis John3400, Esmaspäev Mär 22, 2010 7:35 pm, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 27, 2009 10:10 am 
Eemal

Liitunud: Reede Nov 07, 2008 6:53 pm
Postitusi: 117
Panen siia 18,4R34 TL rehvi rõhkude tabeli
PR LOAD CAPACITY PER TYRE (kg) SPEED (km/h)
INFLATION (kPa)

100 110 130 130 140 150 160
1910 2015 2115 2245 2345 2450 2550 50
2075 2205 2330 2450 2570 2685 2800 40
2245 2365 2485 2635 2755 2875 2995 30
2920 3070 3230 3420 3580 3735 3890 10

Natuke halb copypaste tuli :cry:

_________________
Rehvide,velgede müük.Tel.5018365
urbgrupp@hot.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 27, 2009 11:11 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 23, 2008 11:16 pm
Postitusi: 716
Asukoht: Pärnumaal
polee paha :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 27, 2009 8:53 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Jürtole:2,5 bar on max rõhk rehvis paigaldusel mitte töös.
Põllul töötades tuleb hoida min.rõhku,see kindlustab parema haarduvuse ja väiksema kütusekulu.Samas transpordil peab juurde panema kuna rehvid kuumenevad ja mida suuremaks läheb kiirus seda vähemaks rehvi kandevõime.Väljaarvatud michelin x-bib igal ajal 1 bar!
Kui küljepealt iga looga kohalt läbi lõige tuleb siis on kasutatud liiga väikse rõhuga suurel koormusel.

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Veebr 27, 2009 9:07 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Mär 14, 2008 9:59 pm
Postitusi: 646
Asukoht: Jõgeva
Väga raske on valida keskmist rõhku kui trakal frontaallaadur ees. Koguaeg vaja laadurit kasutada silopallide tõstimiseks ja sõita nende ära vedamiseks teepeal. Teepeal tahaks vähem, raputab mudu kõvasti, aga laaduriga töötamisel peab rohkem olema jälle. Mitte ei oska panna palju õige oleks.
Soovitada oskab keegi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 6:12 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
janek_s kirjutas:
Jürtole:2,5 bar on max rõhk rehvis paigaldusel mitte töös.
Põllul töötades tuleb hoida min.rõhku,see kindlustab parema haarduvuse ja väiksema kütusekulu.Samas transpordil peab juurde panema kuna rehvid kuumenevad ja mida suuremaks läheb kiirus seda vähemaks rehvi kandevõime.Väljaarvatud michelin x-bib igal ajal 1 bar!
Kui küljepealt iga looga kohalt läbi lõige tuleb siis on kasutatud liiga väikse rõhuga suurel koormusel.
ma nagu mõtlesingi,et raskema transporttöö puhul 2,5,nt. kui sitta vean siis panen selise rõhu,suvel kui niitsin oli seal 1,8-2 peal,muidu ei kannata sellega põllal sõita,raputab hirmsasti. olen ise ühed rehvid nii perse keerand kunagi :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 9:20 am 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Pildipealt vaadates tundub sinu 1025 olema valgevene 18,4r34 mudel f-11 millel max töörõhk 1,6bar,kiirusindeks A8-max 40 km/h,kandevõime max kiirusel 2600 kg :)
Hr rehviärikas ehk parandab kui mõni näpukas sisse juhtus :wink:

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 11:31 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 23, 2008 11:16 pm
Postitusi: 716
Asukoht: Pärnumaal
laarurile 2,5 pole mingi probleem lihtsalt ara siis koppa või midagi eest ara võta muidu hüppad tõest kabiinist välja niiet jube kohe.. Aga kui tõesti ilma kopata siis on asfaldi peal 2,5 tõesti väga väga palju.. (omad kogemused) :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 11:39 am 
Eemal

Liitunud: Reede Mär 14, 2008 9:59 pm
Postitusi: 646
Asukoht: Jõgeva
Eks ta nii ongi kujunenud et kopp on pea alati ees(igas mõttes) ja 2.0-2.5 umbes aga ilma siis jah lasen tühjemaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 12:02 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Dets 23, 2008 11:16 pm
Postitusi: 716
Asukoht: Pärnumaal
õpipoiss kirjutas:
Eks ta nii ongi kujunenud et kopp on pea alati ees(igas mõttes) ja 2.0-2.5 umbes aga ilma siis jah lasen tühjemaks.


hehe ma lasen/lasin koguaeg 2,5 sees ja vahepeal sai pandud ette kahvlid aluste tõstmiseks? tõõkotta minnes asfaldi pealt oli niuke tunne et kohe põrkad kuule elama :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 6:04 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Nov 07, 2008 6:53 pm
Postitusi: 117
janek_s kirjutas:
Pildipealt vaadates tundub sinu 1025 olema valgevene 18,4r34 mudel f-11 millel max töörõhk 1,6bar,kiirusindeks A8-max 40 km/h,kandevõime max kiirusel 2600 kg :)
Hr rehviärikas ehk parandab kui mõni näpukas sisse juhtus :wink:



Kui tähelepanelikult vaatad,näed et tabel on 18,4R34 TL rehvi kohta Mitase
kodulehelt,niiet midagi nagu parandada ei ole vaja,info Belshina rehvi kohta Sul igati õige

_________________
Rehvide,velgede müük.Tel.5018365
urbgrupp@hot.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Veebr 28, 2009 6:30 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
kui nendega lasta,selle sama sitalaotajaga 1,6 rõhuga on see velg vastu maad,2 on juba enamvähem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 10, 2010 7:16 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Jaan 30, 2010 6:01 pm
Postitusi: 675
Asukoht: Saaremaa
mees25 kirjutas:
Mull niuke küsimus miks bellaka rehvid lähevad külje pealt praguliseks ja siis ala löpmatta hööruvad need löhed lohvi puruks palju teil rehvides öhku sees on mull oli kaks ja ei aidand see ka aint tervist löhkus söitsid pöllul nagu kummi konnaga


Tegemist on ilmselt koormuspragudega. Tänapäeval on rehvide kvaliteet hullem, kui vene ajal. Kui kasutada veel ka vale rõhku ja liialt suuri raskusi, tulevad praod üsna kergesti. Sama probleem ka näiteks "Tauruse-" ja eriti "Barumi" firma rehvidel. Suuremate tootjate (loe: kallimatel) rehvidel üldjuhul pole säärast jama täheldanud. Meil ka traktorid enamalt jaolt kuuri all, kuid rehvid pragunevad enne kätte ära, kui muster jõuab kuluda. Ja just ukraina/vene omad.

_________________
muuhulgas põllumees...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rehvide küsimus?
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 22, 2010 6:22 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Nov 07, 2008 6:53 pm
Postitusi: 117
Kes kasutab oma traktoritel Alliance rehve? Mida head :D ,halba :x oskate öelda nende kohta?

_________________
Rehvide,velgede müük.Tel.5018365
urbgrupp@hot.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rehvide küsimus?
PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 30, 2011 6:28 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Jaan 30, 2011 5:45 pm
Postitusi: 58
optitrans'ist siiamaani tellitud, taga micheliln x-bib ja ees kleberid, siiamaani väga rahul. vahepeal olid tagumised taurused, kuid neile lõid praod sisse ja said garantii korras nende michelinide vastu vahetatud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.